Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Сирцова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Сирцова О. М. 
Апокрифічна апокаліптика: Філософська екзегеза і текстологія з виданням грецького тексту Апокаліпсиса Богородиці за рукописом ХІ століття Ottobonianus, gr. 1 / О. М. Сирцова; Ін-т філос. НАН України. - К. : Вид. дім "КМ Аcademia"; Унів. вид-во "Пульсари", 2000. - 324 c. - (Текстологія давніх і серед. віків. Дослідж. і тексти. Міжнар. сер. текстол. вид. пам'яток світ. словесності). - Бібліогр.: с. 307-321. - укp.

Зроблено філософське дослідження апокрифічної апокаліптики у контексті патристики. Проаналізовано проблему походження "вічності" зла в світі, ідею апокаліпсиса. Значну увагу приділено апокаліптичним темам у ранніх пам'ятках словесності Руси-України, особливостям рецепції у різних слов'янських традиціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э37-220.924 + Э37-103.3 + Ю3(0)414 + Ю3(4УКР)414

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601249 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сирцова О. М. 
Герменевтика Поля Рікера й історія філософії України / О. М. Сирцова // Філософ. думка. - 2008. - № 2. - С. 78-93. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4ФРА)6-678.5 + Ю3(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61798 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Сирцова О. В. 
Формування професійно-творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів через педагогічну практику в школі / О. В. Сирцова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 152-154. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - рус.

Досліджено результативність проходження педагогічної практики майбутніми вчителями у процесі формування творчого потенціалу майбутніх вчителів. Проаналізовано результати апробації розроблених на кафедрі педагогіки РВНЗ "Кримський гуманітарний університет" спільно с кафедрою гуманітарних наук філії РВНЗ КГУ завдань для виконання у період педагогічної практики для студентів, що навчаються за ОКР "Бакалавр" напряму підготовки "Початкова освіта", в основі яких - формування творчого підходу до роботи. Розглянуто особливості проходження педагогічної практики на різних етапах навчання в інституті. Окреслено низку особистісних та професіональних якостей сучасного вчителя: дидактична та методична майстерність, розуміння вікових особливостей учнів, сучасне науково-педагогічне мислення, творчий розвиток, готовність до постійної самоосвіти.

Исследована результативность педагогической практики в процессе формирования творческого потенциала будущих учителей. Проанализированы результаты апробации разработанных на кафедре педагогики РВУЗ "Крымский гуманитарный университет" совместно с кафедрой гуманитарных наук филиала РВУЗ задач по выполнению в период педагогической практики студентами, обучающимися по ОКУ "Бакалавр" направление подготовки "Начальное образование", в основе которых - формирование творческого подхода к работе. Рассмотрены особенности прохождения педагогической практики на различных этапах обучения в институте. Определен ряд личностных и профессиональных качеств современного учителя: дидактическое и методическое мастерство, понимание возрастных особенностей учащихся, современное научно-педагогическое мышление, творческое развитие, готовность к постоянному самообразованию.

Analyzed the passage of teaching practice in various stages of training at the institute. Outlined a number of personal and professional qualities of the modern teacher: didactic and methodological skills, understanding of age-students, advanced scientific and pedagogical thinking, creative development, readiness for constant self-education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сирцова О. М. 
Допомога населення воїнам, членам їх сімей та постраждалим особам на Запоріжжі у 1914 - 1916 та 2014 - 2016 рр.: порівняльний аналіз / О. М. Сирцова // Наук. пр. іст. ф-ту Запоріз. нац. ун-ту. - 2017. - Вип. 47. - С. 206-211. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Надано порівняльний аналіз ролі благодійності населення півдня України в допомозі воїнам, членам їх сімей та постраждалим особам в ретроспективі ста років (1914 - 1916 рр. та 2014 - 2016 рр). Для здійснення аналізу використано краєзнавчий матеріал Запорізького регіону. Обгрунтовано висновок про те, що в обох випадках держава виявилася неспроможною виконати свою функцію щодо забезпечення життєдіяльності населення в умовах війни. Вирішення цього питання взяла на себе громадськість. Виявлено такі схожі риси феномену благодійності населення, як її масовий характер, основні напрями та обсяги. Відзначено, що відсутність логістики надання лікарської допомоги постраждалим воїнам в обох випадках, призвела до того, що це завдання взяла на себе громадськість. Показано відмінність ситуацій, яка полягала у тому, хто саме був ініціатором організації благодійної допомоги населення, а також щодо форми її здійснення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР4)524-2 + Т3(4УКР4)64-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шляхи підвищення продуктивності викладання історії в середній школі в умовах реформування системи освіти : [посібник] / ред.: О. М. Сирцова; Запоріз. облрада. - Івано-Франківськ : Симфонія форте, 2017. - 271 c. - укp.

Розглянуто проблеми запровадження інноваційних освітніх технологій на уроках історії як засобу підвищення продуктивності освітнього процесу. Розкрито сутність синергетичного підходу до організації навчально-виховного процесу на уроках. Подано інформацію про дебати як засіб формування громадянської компетентності на уроках правознавства й історії. Висвітлено технологічний і методичний аспекти впровадження біоадекватної технології в навчально-виховний процес. Розглянуто особливості застосування основ музейної педагогіки під час викладання історії. Увагу приділено причинам формування, функціям і бар'єрам розвитку самоосвітньої компетентності дорослої людини. Розглянуто компаративний аналіз як засіб формування інформаційно-аналітичної компетентності педагога в умовах реформування освітньої галузі України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА825321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сирцова О. М. 
Класична середня освіта у Запоріжжі на рубежі XIX - XX ст. та початку XXI ст.: порівняльний аналіз / О. М. Сирцова // Наук. пр. іст. ф-ту Запоріз. нац. ун-ту. - 2019. - Вип. 52 (т. 2). - С. 135-143. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

The article is devoted to the comparison of the state of realization of the right to general secondary education at the turn of the nineteenth and twentieth centuries and the beginning of the twenty-first century taking into consideration the example of the analysis of the functioning of the Alexander Classical Women's Gymnasium and the Alexander Classical Male Gymnasium and modern institutions of general secondary education in Zaporizhzhia. On the basis of the local lore material, the procedure of creation, the source of financial and material resources and the peculiarities of human resources are described, the system of management and organization of the educational process of classical gymnasiums of the district city of Aleksandrovsk Katerinoslav province is described. These positions are analyzed through the prism of the Law of Ukraine "On Education". Significant differences and common features of general secondary education in the retrospect of hundred years have been established. A general conclusion about the sustainability of educational processes in Ukrainian society is made and proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР-4ЗАП)715.3 г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сирцова О. М. 
Соціальний статус та матеріальне становище вчителя гімназії наприкінці XIX - п. ХХ ст. південно-східної України (за документами Державного архіву Запорізької області) / О. М. Сирцова // Наук. пр. іст. ф-ту Запоріз. нац. ун-ту. - 2019. - Вип. 53 (т. 1). - С. 59-68. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Вивчено проблему соціального статусу та матеріального становища вчителя класичної гімназії південно-східного регіону України к. XIX - п. ХХ століття на основі краєзнавчих матеріалів. Розглянуто правила прийому на посаду та переведення на інше місце, рівень заробітної платні та різних видів доплат, присвоєння чинів та нагородження за заслуги, питання матеріального захисту вчителів під час Першої світової війни, зроблено порівняння рівня доходів вчителів класичних чоловічих та жіночих гімназій, рівня доходів вчителів та представників інших професій. Зроблено висновок, що наприкінці XIX - п. ХХ століття вчительство гімназій уявляло собою чітко організовану соціально-професійну групу з упорядкованою внутрішньою структурою, соціальними гарантіями та пільгами, яка відносилась до середнього чиновництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)7 + Ч461.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Філософська думка України ХІ-ХVІІІ ст.: від патристики до схоластики / Я. М. Стратій, О. Киричок, О. Сирцова, М. Симчич, Л. Довга, Р. Піч, В. Білодід; ред.: Я. М. Стратій; Національна академія наук України, Інститут філософії імені Г. С. Сковороди. - Київ : Ін-т філософії ім. Г. С. Сковороди, 2021. - 627 c. - Бібліогр.: с. 583-612 - укp. - лат.

Поставлено за мету включити в загальну картину історичного процесу недостатньо задіяну українську філософську спадщину ХІ-ХVІІІ ст. Аналіз розвитку середньовічної і ранньомодерної думки здійснено з урахуванням упливу на формування філософських уявлень візантійської та патристичної традицій. Висвітлено дилему внутрішньоукраїнського діалогу між представниками містичного та раціоналістичного підходів до пізнання світу і людини, починаючи від києворуських писемних пам’яток і закінчуючи творами Г. Сковороди, та на загальному тлі розвитку різних течій філософії другої схоластики. Викладено аспекти культури України домодерної й ранньомодерної доби. Окреслено розуміння філософії в українських писемних пам’ятках ХІ-ХІV ст., простежено патристичні витоки та поглиблено історіографію концептуальних інтерпретацій. Представлено “Філософію ” як пізнання Божественної Премудрості, а також пізнання природи і соціуму, виокремлено пізнання філософії як вербалізованої Премудрості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3 г/д(4УКР)1/5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864303 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського